SchaakClub En Passant Usquert en Schaakclub Haren hebben besloten om in samenwerkingsverband de onderstaande toernooien te organiseren:

Op zondag 15 november organiseert ScepU alweer de derde editie van het NorthSeaChess-toernooi in sporthal de Mencke in Uithuizen. Op zondag 22 november organiseert Schaakclub Haren in kader van het 100-jarig bestaan een Jubileumjeugdtoernooi in het Postillion Hotel in Haren.

Het programma van beide toernooien is identiek. Zowel het NorthSeaChess-toernooi als het Jubileumtoernooi van Haren zijn open schaaktoernooien met een Zwitserse indeling in twee verschillende groepen. Er wordt over beide toernooien een totaalklassement opgemaakt en daar zijn ook weer prijzen aan verbonden. Het is dan ook mogelijk om tegelijkertijd in te schrijven voor beide toernooien. Dit kan worden aangegeven op het inschrijfformulier. Het is uiteraard ook mogelijk om aan een van beide toernooien deel te nemen.

Aanmelden en meer informatie: www.northseachess.com