Allerbest (voormalig) lid van de Schaakclub Haren,

Op donderdag 2 september 1915 namen de heren E.J. Tammens en J.H. van Deemter het wijze besluit om de (Dam- en) Schaakclub Haren op te richten. Daarom vieren we op
zaterdag 5 september 2015 dat we 100 jaar bestaan.
De eerste festiviteit vindt plaats om 13.00 uur op het plein voor
't Clockhuys, Brinkhorst 3, 9751 AS  Haren.

Op het plein ligt een groot schaakbord en dat wordt officieel in gebruik genomen, ook wordt een bronzen schaakbeeld onthuld. Nadat de eerste partij op het bord is gespeeld, wordt de festiviteit afgesloten en vertrekken we in colonne voor de reünie naar: Brede school De Octopus, Mellenssteeg 16, 9753 HN  Haren.

Bij de reünie is tijd om herinneringen op te halen, wordt op allerlei manieren geschaakt, is er een schaakquiz en geeft oud-lid Mark Kremer een voordracht over Schaken en kunst. Als je bij de reünie aanwezig wilt zijn (wie niet?), geeft dit dan door via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en geef ook graag aan of je meedoet met het avondeten.

Voor het beeld bij het schaakbord zijn we een crowdfunding-actie begonnen: graag zien we je donatie tegemoet (alvast bedankt!) en zegt het voort!

Tot zaterdag 5 september!