Op vrijdag 16 april organiseert de Schaakclub Haren de gezamenlijke slotronde van klasse 2A.

Het belooft een bijzonder spannende avond te worden. De nummers één en twee gaan in een rechtstreeks duel vechten om het kampioenschap. Daarnaast kunnen er nog drie teams degraderen, in wedstrijden tegen de drie teams waarvoor eigenlijk niets meer op het spel staat. Dat betekent dat het voor vijf van de acht teams een spannende avond gaat worden!

Om te garanderen dat we niet al te laat klaar zijn, gaan we om 19:30 uur precies beginnen. We verzoeken alle teams om 19:15 uur aanwezig te zijn, zodat iedereen op tijd zijn kopje koffie heeft en achter de stukken zit.

We hopen op een gezellige en sportieve avond!

Voor vragen kunt u per email contact opnemen met de teamleider van Haren 5: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Op de avond zelf zijn we vanaf 18:30 bereikbaar op het mobiele nummer van de schaakclub: 06-48824963.

De stand voor aanvang van de laatste ronde op de NOSBO-site.