Beste bezoeker, zoals je wellicht al is opgevallen heeft de Schaakclub Haren een nieuwe website, een nieuwe 'look and feel' zoals dat heet. Maar ook achter de schermen is er erg veel verbeterd.

Met deze nieuwe vormgeving hebben we ons heel erg gericht op mobiel gebruik. De site zal nu namelijk veel beter te bekijken zijn op je smartphone of tablet. Om de overgang overzichtelijk te houden, hebben we zoveel mogelijk vastgehouden aan de oude menustructuur. Je kunt dus bijna alles terugvinden op de plekken waar je dit gewend was.

Ook zullen we het makkelijker voor je maken om een post te delen met je vrienden via social media. Een spannend wedstrijdverslag of leuke aankondiging vindt dan nog makkelijker zijn weg naar andere schakers.

Omdat we nog hard bezig zijn met het verder inrichten van de nieuwe site, vragen we soms even je geduld of zal nog niet alles gelijk perfect werken. Je mag ons altijd mailen met opmerkingen en aanvullingen. Stuur je bericht naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. dan is er altijd wel iemand die het oppakt.

Let ook op dat we behalve een nieuwe website, ook een nieuwe speellocatie hebben.