qr codeZoals we allemaal hebben kunnen volgen in het nieuws, zijn er sinds 6 november extra corona-maatregelen van kracht. Dit betreft o.a. de controle op een coronatoegangsbewijs op steeds meer plekken. Dit raakt nu ook onze club, dus zijn alle bezoekers (clubleden, ouders van jeugdschakers etc) van onze clublocatie verplicht om een geldig toegangsbewijs te kunnen tonen. Kinderen van 12 jaar en jonger zijn vrijgesteld van deze controle.

Dit toegangsbewijs zal meestal een QR code op de telefoon zijn. De bestuursleden hebben de scan app geïnstalleerd en kunnen de code scannen en valideren. Een papieren coronatoegangsbewijs is ook mogelijk, lees hieronder hoe het één en ander werkt.

Zonder geldig coronatoegangsbewijs is toegang tot onze clublocatie niet toegestaan.

Aanvullende bronnen ter informatie: