covid virusDe meest recente corona-persconferentie van 12 november, de aangescherpte corona-regels, maar ook de zorgen onder onze leden hebben het bestuur doen besluiten alle schaakactiviteiten op te schorten tot na vrijdag 3 december.

Dit betreft alle schaakactiviteiten voor zowel de senioren als de jeugd, en dus ook de jeugdtrainingen. Bij vragen specifiek over de jeugd kun je natuurlijk contact opnemen met Kees, verder mogen alle vragen ook altijd naar het gehele bestuur (zie onze contactpagina).

We willen hiermee even afwachten hoe de besmettingen zich ontwikkelen. Ook voor gezonde en gevaccineerde mensen kan besmetting of kans op mogelijke besmetting vervelende praktische gevolgen hebben zoals verplicht testen, in quarantaine moeten blijven etc. Het samenkomen in groepen verhoogt dit risico.

Hoe en of we in de week na 3 december weer verder gaan, zullen we de komende tijd bepalen. Daarover zullen we je jullie tijdig een bericht sturen, en de site up-to-date houden.

Verwijzingen: