Het NK snelschaken voor clubteams is dit seizoen op zaterdag 21 maart in Amsterdam. We willen er een reuze gezellige dag van maken voor schakers van alle niveau’s. Met een eerste prijs van €1000 en een totaal prijzenfonds van €2500 verwachten we ook een spannende sportieve strijd. Hapjes en drankjes zijn de hele dag verkrijgbaar aan de bar en direct na afloop is er een borrel.

Het NK snelschaken voor clubteams kent een rijke historie, die voert van de gouden jaren bij Pat Mat in Beverwijk (25 jaar lang), via Den Haag (2002-2006), Rosmalen (2009-2015), Groningen (2016) tot Bunschoten (2017-2019) en nu Amsterdam.

Het toernooi wordt georganiseerd door Stichting SchaakWeek in samenwerking met schaakclub VAS. Stichting SchaakWeek is een initiatief van Merijn van Delft (zie ook schaakweek.nl) en gastheer namens schaakclub VAS is Niels van Dam. In het organisatieteam zitten verder de ervaren krachten Arno Eliens (hoofdarbiter) en Lennart Ootes (techniek).

Kijk op teamblitz.nl voor alle info en inschrijving. Er is plaats voor 60 teams, dus wees er snel bij!

Met vriendelijke groet,
KONINKLIJKE NEDERLANDSE SCHAAKBOND